Een gezonde levensstijl, moeilijk?

Moeilijkheden met je gezonde levensstijl te onderhouden? Hieronder vewennen wij jullie met handige tips om de gezonde levensstijl op te bouwen en vol te houden!

Drink 1,5 liter water per dag
Water heeft verschillende functies in ons lichaam waaronder het afvoeren van afvalstoffen en het regelen van onze lichaamstemperatuur en bloeddruk. Om de afvoer van afvalstoffen te optimaliseren kun je nog gebruik maken van de High Tech AOX van RainPharma. Voldoende vocht houdt onze huid soepel.

Sla geen maaltijden over.
Maaltijden overslagen is een slechte manier om een gezond gewicht te houden of om te vermageren. Sla je maaltijden over dan zul je op de momenten dat je eet meer eten of meer beginnen te snoepen. Eet met regelmaat om een overzicht van wat je eet te behouden.
Nood aan maaltijdvervangers? Bekijk ze hier.

Overdrijf niet.
Zorg voor een goede verdeling van vlees, groenten en aardappelen. Ga je zondigen? Stel dan zelf een maximale hoeveelheid op en hou je hieraan.

Varieer.
Ons lichaam heeft nood aan verschillende voedingsstoffen, vitamines en mineralen. Eentonig eten word je snel beu waardoor je vervalt in oude gewoontes.
Nood aan extra vitamines en mineralen van Rainpharma?

Eet voldoende groenten.
Groenten leveren ons vitaminen, mineralen en vezels. Je kunt nooit genoeg groenten eten. Volg zeker deze tip om minder honger te krijgen in de dag. Toch nog honger? Eet dan wat groenten als tussendoortje.
Of kies voor een gezond tussendoortje van Lignavita, Kineslim of Rainpharma

Weeg jezelf 1x per week.
Overdrijf niet met je te wegen. Te veel op de weegschaal staan kan ontmoedigend werken omdat je gewicht schommelt tijdens een dieet. Eénmaal per week op de weegschaal staan is meer dan voldoende en het kan je een beter beeld geven over je gewichtsevolutie.

Een keer zondigen verpest je dieet niet!
Heb je gezondigd? Geen probleem, pik de draad onmiddelijk terug op. Ga even na waarom je hebt gezondigd en zorg dat het niet meer voor valt! En als je zondigt, doe het dan één keer maar wel goed!

Bepaal je eigen regels.
Stel regels op die je moet volgen. Bepaal op voorhand hoeveel glaasjes wijn op restaurant, een voorgerecht of dessert, ..... Hou je hieraan om je doel voor ogen te houden.

Doe het voor jezelf.
Wil je op dieet? Doe het enkel voor jezelf. Jij bent baas over je lichaam en alleen jij kan zeggen of je je goed voelt. Sta 100% achter jezelf, dan ben je al een heel eind weg.

Heb je nog vragen dan zijn wij er om je gratis begeleiding te geven tijdens je dieet en helpen wij je om gemotiveerd te blijven tijdens de afslanking.

← Vorige post Volgende post →



Reactie plaatsen